X
Menu
X

Kundeservice

Vi vil at du skal bli fornøyd av å handle med oss. Dette betyr også at du skal ha tilgang på hjelp dersom du skulle få problemer med et av våre produkter.

Du kan sende en mail med spørsmålene dine til: hjelp@tryggereliv.no så tar vi kontakt for å hjelpe deg så snart som mulig.

Du kan også ringe: 33 11 40 50 på hverdager mellom 09-15 (se nedenfor).

Serviceavtale for bedriftskunder og institusjoner

Når vi inngår serviceavtale får institusjonen en egen kontaktinformasjon av oss, med avtalt tilgjengelighet pr døgn/uke.

Frakt og retur

Vi samarbeider med Posten og Bring og tilbyr følgende leveringsalternativer:

Servicepakke – varene sendes til ditt postkontor eller post i butikk. Du blir varslet når pakken har ankommet ditt postkontor med et utleveringsbilag/hentelapp.. Du tar med hentelapp til postkontoret for å få utlevert pakken din. For servicepakke som hentes ut på posten belaster vi frakt med  kr 110,- pr pakke. Frakten ligges til i din ordre ved bestilling.

Servicepakke På døren – Varene leveres hjem til deg. Varene leveres ved første inngangsdør. Det betyr at om du bor i blokk er det første inngangsdør. For dør til dør sending belaster vi frakt med kr 200,- pr pakke. Frakten ligges til i din ordre ved bestilling.